HP Pavilion dv7-1110ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-1110ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Kleef 10-03-2009

Twee weken geleden deze laptop als desktop vervanger aangeschaft. Voldoet hier goed voor. Foto's bewerken gaat vlot. Goed geluid, stil, mooi scherm en fijne toetsen. Ook een pluspunt vind ik de bijgeleverde afstandsbediening voor het kijken van films. Aangesloten met HDMI op HD-TV een mooi beeld (al kan de videokaart niet verder dan 1440x900, dus niet volledig FULL-HD)

Minpuntjes vindt ik dat vingerafdrukken goed te zien zijn op het deksel, en het ontbreken van ingebouwde Bluetooth (al is dit met een mini-dongle snel en goedkoop opgelost)

Kortom goede betaalbare 17 inch laptop.

nicopiercing 10-03-2009

nu 1 kwartaal in mijn bezit. Heb net een klacht gestuurd naar de verkoper. Sinds 2 weken begon de laptop te tjielpen. Nu is die continu aan het ratelen. Even afwachten wat ermee gebeuren gaat. voor de rest een top laptop.Word vervolgt

M-W 22-12-2008

Ik heb de laptop enkele dagen dus kan alleen een eerste indruk geven.
Het beeldscherm is goed; helder, contrastrijk.
De machine is behoorlijk stil. Je hoort de ventilator nauwelijks; bij wat langdurig gebruik kan deze wel kortdurend behoorlijk van zich laten horen.
Een geweldig toetsenbord; lichte en vooral directe aanslag. Het typen verloopt geruisloos. De toetsen zijn voldoende groot. Een apart numeriek toetsenbord; erg fijn. Verder zijn de verschillende opties (bijv. Caps) goed in- en uit te schakelen.
De behuizing voelt stevig aan. Tenslotte zijn er voldoende aansluitingen voor randapparatuur
Verder werkt deze HP snel.
Toch zijn er wel enkele minpuntjes te noemen. Door het glansrijke uiterlijk is dat ook snel besmettelijk evenals de toetsen.
Verder vind ik de USB-aansluitingen erg onpraktisch geplaatst; twee aan de rechterzijde ter hoogte van de muis. Daarom gebruik ik de ene aan de linkerzijde met een verloopstukje met diverse USB-aansluitingen. De DVD-speler maakt bij het opstarten van een cd/dvd veel herrie en is behoorlijk traag.
Ook de plaatsing van de DVD-speler vind ik een minpuntje (rechts).
Verder is er niets bijgeleverd.
Maar een uitstekende computer voor een mooie prijs!

gnoef 30-11-2008

Geweldig apparaat. prachtig disign, snel, stil. prima geluid en een schat aan mogelijkheden.
Ik moet wel erg aan het vista besturingsysteem wennen maar daar kan de HP niets aan doen.
Als desktop vervanger een prima apparaat.

Adrie